ceturtdiena, 2011. gada 23. jūnijs

Pirmā darba nedēļa.

Pirmā darba nedēļa pagāja samērā normāli un esmu apmierināts gan ar darbu, gan bosiem, gan kolēģiem.

Pirmās 3 dienas nostrādāju savā restorānā - Buzz Lightyear’s Pizza Planet. Tas ir bufetes tipa restorāns kurā samaksājot aptuveni 18 euro par pieaugušos un 12 par bērnu vari ēst cik vien lien iekšā.
Pirmajā dienā biju atbildīgais par picām - tas nozīmē, ka bija visu laiku jārūpējas, lai bufetē pietiek picas, pasta (makaroni) un mērces. Darbs vienkāršs, bet atbildīgs.
Piedāvājam Royal, Boloņas un veģitāro picu. Ceru, ka islāma piekritēji piedos man, jo es nezinu kura ir kura.

Otrajā dienā novācu un tīrīju galdiņus. Spāņi baigi cūcīgie un viņiem nekad nav slinkums izgāzt kolu pa visurieni un neko nesavākt. Protams, ne visi, bet liela daļa.
Šādi izskatās zāle kurā strādāju.
Trešajā dienā mani norīkoja pie salātu stenda. Bija diezgan garlaicīgi, bet vismaz nevajadzēja steigties vai uztraukties. Cilvēkiem vislabāk garšo kukurūza un muskusa salāti.

Pēdējās divas dienas mani pārcēla pieredzes apmaiņā uz citu ātrās ēdināšanas restorānu -  Au Chalet de la Marionette, kur strādāju virtuvē - taisīju hotdogus, burgerus, frī kartupeļus un vēl šādas tādas virtuves lietas darīju.
Au Chalet de la Marionette restorāns, kurš atrodas Fantasy land.

Šajā ātrās ēdināšanas restorāna viņiem diemžēl nav tik koši un interesanti kostīmi kā manā parastajā darba vietā.

Pilnais kostīms vēsajiem rītiem un kostīms darbam virtuvē.
Sieviešu kostīms Au Chalet de la Marionette darbiniecēm.
Tagad 2 brīvdienas, Jāņi un tad atkal pie darba. Visur citur Eiropā svin Midsummer fest, jeb saulgriežus, kuri šogad ir 24. jūnijā. Tikai Latvieši tādi dīvaini un svin kaut kādus Jāņus un Līgas. Bet kas tad man, piedalīšos 2 ballītēs! :)

Mazliet iepirkos šī vakara svinībām. 
Priecīgus svētkus visiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru