svētdiena, 2011. gada 12. jūnijs

Pirmās divas treniņu dienas


Pastāstīšu, kas ir noticis 11. un 12. jūnijā, kad bija pirmās divas mācību dienas.

11. jūnija pirmā puse pagāja Disney treniņu centrā, kur notika lekcija par Disney vēsturi un, protams, viss franču valodā. Mums uztaisīja ID karti, iedeva piespraudi ar vārdu, brīvbiļeti Disnejlendai uz visu dienu, pusdienu kuponu un izstāstīja, kur strādāšu. Pusdienās aizbraucām uz Disneyland un pēc tam turpinājās Disney vēstures mācības līdz 17.00. Tad aizbraucām mājās, pārģērbāmies un atgriezāmies Disnejlendā kā apmeklētāji un līdz 22.00 izbraucām ar trakākajām atrakcijām, kas bija tuvumā. Protams, izmēģināju dažas priekšrocības, ko piedāvā Disney ID karte, tas ir, līdu bez rindas.

Šodien uzzināju, ka tā nedrīkstēja darīt.... Bet neviens neko neredzēja un neteica. :D

Šodien bija Disney Orientation diena, kurā notika mācības par to kā un kur izmantot ID karti, kādas priekšrocības Disney darbiniekiem piedāvā pats Disney un citi veikali, kā jāuzvedas on stage (parka daļā, ko var redzēt apmeklētāji) un back stage (parka daļā, ko apmeklētāju neredz), kā radīt labu šovu un citus sīkumus.
Pēc tam mēs devāmies uz galveno ēku, kur darbinieku ēdnīcā paēdām un katrs tikām pie sava darba kostīma.
Nākamais posms bija savas darba vietas apmeklējums, lai satiktos ar pārējo komandu un menedžeri. Man ļoti paveicās, ka gan menedžeris, gan daļas vadītājs brīvi runā angliski. Strādāšu es bufetes tipa kafejnīcā un, cik sapratu, tad sākumā virtuvē.

Šādā tērpā es strādāšu līdz jūlijam, tad pāriesim uz vasaras tērpiem, kas izskatās cilvēcīgāk. To Infinity and Beyond! :)


Rīt paredzētas vēl drošības mācības, ārsta pārbaudes un gan jau vēl kaut kas. Pirmā īstā darba diena būs otrdien.

Šeit es strādāšu.

Mans priekšnieks :D


5 komentāri:

  1. Dāvīm G. šis būtu sapņu darbs, ņemot vērā, ka viņa priekšnieks būtu Bazs Gaismasgads, haha :D Un, protams, arī tas kostīmiņš.

    AtbildētDzēst
  2. vienkārši ģeniāls tērps :D :)
    p.s. ceru, ka tur, tālumā, ir lēts alus. :p

    AtbildētDzēst
  3. Btw, kā Tev ar Franču valodu iet? :)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, man arī patīk mans kostīms. Ne tikai apmeklētāji atskatās, bet arī darbinieki no citam vietām. :D

    To Justine:
    Franču valodu mazliet lietoju, ar klientiem nesanāk runāt, bet visi kolēģi 90% runā franciski, tā, ka mēģini saprast vai sēdi maziņš un skumīgs maliņā (tas ko es aprasti daru). :D

    AtbildētDzēst