svētdiena, 2011. gada 12. jūnijs

Turp

Turp ceļš īstenībā pagāja pilnīgi bez nekāda satraukuma. Viss ceļš sadalījās 5 posmos, bet tā kā es vienā brīdī aizbraucu ne tur kur vajag, tad man sanāca 6.

1)Aizlidoju ar Airbaltic lidmašīnu līdz Charles de Galle lidostai, kura ir netālu no Francijas.
2)Sameklēju lidostas transportu – vilcieniņu, kurš mani pārveda no pirmā termināla uz otro.
3)Nopirku biļeti uz ātrgaitas vilcienu (200mph), kura maksāja mazliet vairāk par 1/3 no manas lidmašīnas biļetes cenas. Veiksmīgi iekāpu vilcienā un pēc 10.min bija jau gala stacijā.
4)Šinī solī es aizbraucu nepareizi. Vajadzēja ar citu metro braukt uz Val d’Europe ciematu, bet es aizbraucu ar autobusu uz Disney training center. Tas bija 3 min brauciens ar iekšējo Disney transportu un, kad biju sameklējis training center, tur man izskaidroja, kur jābrauc.
5) Kad biju atgriezies stacijā, tad ar pareizo metro aizbraucu līdz Val d’Europe, tur aizgāju līdz Casting center.
6) Man izskaidroja, kas jādara un pat beigās ar mašīnu aizveda līdz vietai, kur es dzīvošu turpmākos 3,5 mēnešus.

Biju izpētīt ciematiņa (Parīzes piepilsētas) centru. Atradu lielveikalu, kurā ejot vienā virzienā 5.min tik un tā galu nevar ieraudzīt un tā divos stāvos. Smieklīgs moments bija, kad ejot pārtikas veikalā (lielākais kādu jebkad biju redzējis) pienāca melnādains apsargs, paveda malā un paņēma ar plastmasas savelkamajiem savilka manai somai ciet visus rāvējslēdzējus, lai neko nevarētu iebāzt... Vēlāk pamanīju, ka tā dara visiem, kuriem ir mugursomas, bet pirmais mirklis bija mulsinošs.
Tad nopirku mēneša biļeti, lai var braukāt no darba uz mājām bez liekām problēmām. Viņiem ir līdzīga sistēma autobusiem kā mums ar e-taloniem, tikai nopīkstināmais ir pie priekšējās autobusa ieejas.

2 komentāri:

  1. Smieklīgi par tām somām, sanāk katru reizi, kā Tu atnāc mājās no veikala, jāmeklē rokā nazis, lai pārgrieztu to sū! :D Viņiem tur tik liela zagšana?

    AtbildētDzēst
  2. To Justine:
    Tur ir tā, ka pēc iepirkšanās ar visām precēm rokās dodos pie apsarga un viņš ar knaiblēm attaisa.
    Par noziedzības līmeni nezinu, bet esmu dzirdējis, ka tas ir diezgan augsts, jo šeit ir daudz melnādaino personu bez darba un tālākos secinājumus izdari pati.

    AtbildētDzēst